۱۳۹۳ آبان ۲۴, شنبه

انتقال وبلاگ نویس زندانی محمدرضا پورشجری(سیامک مهر) به زندان مرکزی کرج

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » وبلاگ نویس زندانی محمدرضا پورشجری پس از هفته ها نگهداری در سلول انفرادی اداره اطلاعات ارومیه به زندان مرکزی کرج منتقل گردید.
وبلاگ نویس محمد رضا پورشجری در تاریخ ۸ مهرماه هنگام سفر به ارومیه با یورش وحشیانه ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و تا هفته گذشته در اداره اطلاعات ارومیه در سلولهای انفرادی تحت فشارهای جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت. وی پس از این مدت حدود ۱ هفته پیش به بند ۷ زندان مرکزی کرج منتقل و بدون هیچ اتهامی در حالت بلاتکلیفی در زندان بسر می برد. بازجویان وزارت اطلاعات قصد دارند با اتهامات واهی و دروغین علیه این وبلاگ نویس پرونده سازی و برای او احکام سنگین و غیر انسانی صادر کنند.
لازم به یادآوری است که وبلاگ نویس محمد رضا پورشجری ( سیامک مهر)۵۳ ساله بدلیل نوشتن عقاید شخصی خود در وبلاگ شخصی اش در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۹ با یورش ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و مدت ۸ ماه در سلولهای انفرادی اداره اطلاعات کرج تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار داشت. وی به اتهام تبلیغ علیه نظام ، توهین به مقدسات و توهین به خامنه ای به ۴ سال زندان محکوم گردید. او در تاریخ ۱ شهریور ۹۳ با پایان یافتن دوران محکومیت غیر قانونی اش آزاد و مجددا در تاریخ ۸ مهرماه در حالیکه در سفر بسر می برد در ارومیه بازداشت شد.
وبلاگ نویس زندانی محمد رضا پورشجری از بیماریهایی همچون دیسک کمر و دردهای عضلانی، سینوزیت مزمن، سنگ کلیه، ورم غده پروستات و ناراحتی دستگاه گوارشی و مجاری ادرار رنج می برد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر