۱۳۹۳ دی ۲۱, یکشنبه

ممانعت از اعزام سید محمد سیف‌زاده به مراکز درمانی

به نقل از کلمه؛ اخیرا دادستانی تهران این وکیل زندانی را از معالجه توسط دندانپزشک معتمدش محروم کرده و به او گفته شده که باید دندانپزشک دیگری را انتخاب کند تا با اعزام وی موافقت شود.
اما پس از آنکه از دندانپزشکی دیگری وقت ویزیت و معالجه گرفته شد و در حالی که بر اساس وقت قبلی بنا بود در تاریخ ۱۷ دی ماه این وکیل دادگستری به مرکز دندانپزشکی اعزام شود، بار دیگر مسئولان دادستانی تهران علی‌رغم وعده پیشین خود و برخلاف قانون از این اقدام درمانی ممانعت کردند.


همچنین در شرایطی که پزشکان متخصص داخلی و جراحی زندان به خاطر درد در ناحیه شکم، تقاضای اعزام سیف‌زاده به خارج از زندان جهت انجام سونوگرافی و معاینات تکمیلی از ناحیه پروستات، کلیه‌ها و کبد را داشتند، بار دیگر دادستانی مجوز لازم را برای این کار صادر نکرد.
سیف‌زاده که جمعا به ۸ سال زندان محکوم شده است، اکنون در زندان از بیماری‌های مختلف از جمله دیسک کمر و گردن، آرتروز دست و بی‌حسی دستان و پا‌هایش و نیز ناراحتی قبلی شدید رنج می‌برد.
چندی پیش نیز پزشکان متخصص قلب هشدار لازم مبنی بر خطرناک بودن محیط زندان برای او را به دادستانی داده و اعلام کرده بودند که وی بایستی در بیمارستان قلب یا محلی نزدیک به آن نگهداری شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر