۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

دادگاه رسیدگی به اتهامات صبری حسن پور برگزار شد




روز گذشته دادگاه رسیدگی به اتهامات صبری حسن‌پور سخنگوی یک سازمان سیاسی و مجری کانال ماهواره ای سیمای رهایی، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران «همراه با توهین و تهدید»، بدون نتیجه برگزار شد.
روز شنبه ۲۲ آبان‌ماه جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات صبری حسن‌پور سخنگوی یک سازمان سیاسی و مجری کانال ماهواره ای سیمای رهایی، در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
یک منبع نزدیک به صبری حسن‌پور در مورد نحوه برگزاری دادگاه گفت: “آقای حسن‌پور که از آسم و بیماری قلبی رنج می‌برد، به دلیل توهین‌های بی وقفه و بد رفتاری آقای صلواتی حالش بد شده، جلسه دادگاه را ترک کرده و دادگاه بدون نتیجه بوده است.”
این منبع مطلع تاکید کرد: “قاضی صلواتی به وی گفته بود به چه حقی نامه حمایت از زندانیان در اعتصاب غذا را امضاء کرده‌ای؟ چنان حکمی برایت صادر کنم که حالت جا بیاید.”
لازم به یادآوری است، فروردین ماه سال جاری رسانه های داخلی از بازداشت صبری حسن پور خبر دادند، در حالی که بعضی از نزدیکان آقای حسن پور مدعی «ربوده شدن وی از کشور ترکیه هنگام دیدار با خانواده و انتقال به ایران» شدند، رسانه های مورد اشاره گفتند این فعال سیاسی برای دیدار با خانواده خود به ایران عزیمت کرده بود و در مدت حضور در کشور به شهرهای تهران، اهواز، اصفهان و کرج سفر کرده است.
نهایتا پس از چندین ماه بی خبری از سرنوشت این فعال سیاسی دستگیر شده، با انتقال او به سالن ۱۰ بند ۸ زندان اوین در شهریور ماه بی خبری از وضعیت او پایان یافت.

Iman Nabi
ایمان نبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر