۱۳۹۲ بهمن ۱۴, دوشنبه

نه به اعدام خاموش رضا شهابی فعال کارگری

 روز گذشته رضا شهابی فعال کارگری و عضو سندیکای کارگران شرکت واحد تهران در بند ۳۵۰ زندان اوین به واسطه دستور دادستانی تهران از ادامه پیگیری روند درمانی خود بازمانده.
روز گذشته و پس از هفته‌ها پیگیری خانواده شهابی برای اخذ مجوزهای لازم از دادستانی و هماهنگی با بیمارستان محل درمان این زندانی سیاسی، دادستانی تهران طی حکمی به مسئولان زندان اوین حضور هریک از اعضای خانواده شهابی در بیمارستان را ممنوع اعلام کرد و بیان نمود: در صورت حضور خانواده بدون انجام مراحل درمانی به زندان بازگردانده شود.
این حکم قضایی در حالی صادر می‌شود که رضا شهابی برای پیگیری مشکل حاد در ستون مهره‌های کمر که ماه‌هاست حرکت و فعالیت جسمانی را برای وی سخت کرده است به معاینه پزشک متخصص نیاز داشته است و حضور خانواده این زندانی همواره به منظور تسهیل در دریافت دارو‌ها و پیگیری نوبت‌های پزشکی ایشان که مسئولان زندان از انجام آن‌ها خودداری می‌ورزند بوده است.
پیش‌تر نیز معاون دادستانی تهران «خدابخش» چنین حکمی را در مورد مهدی خدایی از دیگر زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین صادر نموده بود، که مشکلاتی را برای این زندانی سیاسی و خانواده وی به همراه آورده بود.
هرانا


مطالب پیشین:

هاشم شعبانی‌نژاد وهادی راشدی دو فعال فرهنگی شهررامشیر اعدام شدند

انتقال دو زندانی جهت اجرای حکم اعدام به انفرادی بعد از 12 سال حبس

انتقال یک زندانی سیاسی از بند قرنطینه به بند ۵ که دارای شرایط قرون وسطایی است

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر