۱۳۹۲ اسفند ۹, جمعه

سکینه محمدی آشتیانی زندانی محکوم به سنگسار خودکشی کرد

 طبق خبري که از زندان تبريز – ايران به دست ما رسيده است متاسفانه سکينه محمدي آشتياني زنداني محکوم به سنگسار، بر اثر فشارهاي غير قابل تحمل زندان پنج روز قبل در تاريخ ۲٣ فوريه ۲۰۱۴ خود کشي کرده است. متعاقب اين اتفاق ناگوار زندانبانان او را به بيمارستان منتقل کردند.
طبق اطلاعات رسيده به کميته بين المللي عليه سنگسار پزشکان بيمارستان براي نجات جان سکينه محمدي آشتياني از مرگ حتمي ناچار شده اند چند بار معده او را مورد عمل جراحي قرار بدهند. اکنون بعد ازعمل جراحي و چهار روز بستري شدن در بيمارستان جمهوري اسلامي او را به زندان منتقل کرده و در بهداري زندان بستري است.
سکينه محمدي آشتياني اکنون با ضعف شديد جسمي و شرايط روحي وخيمي دست و پنجه نرم ميکند. خواست اين زنداني محکوم به سنگسار اين است که بعد از سالها زندان و شکنجه و فشارهاي غير قابل تحمل او را آزاد کنند. در ضمن او از مقامات جمهوري اسلامي خواسته است فورا به زندان ديگري منتقل شود.


ما از همه مجامع بين المللي و سازمانهاي مدافع حقوق انساني ميخواهيم که جمهوري اسلامي را تحت فشار قرار بدهند که سکينه محمدي آشتياني را هر چه زود تر آزاد کند.
کميته بين المللي عليه سنگسار
۲۸ فوريه 

۲۰۱۴

مطالب پیشین :

پدرم دارد می میرد،منتظر چه هستید؟

نه به اعدام روح الله توانا

بازی اعدام امسال برای سومین بار قربانی گرفت

 


۵ نظر:

  1. دوستان جرم سکینه آشتیانی فقط روابط نامشروع نیست که مجازاتی برایش در نظر نگیرند و حق فرد بر بدن خود باشد نامبرده شوهر خود را کشته و قتل همه جا مجازات دارد که این مجازات در سایه حکم وحشیانه سنگسار به فراموشی سپرده شده است بنابراین تقاضای آزادی معقول نیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قتل؟ از کجا معلومه. مگر میشود به قاضی و پلیس و رسانهٔ آخوندی اعتماد کرد؟

      حذف
  2. قاتل اصلی مردی بوده که از خانواده مقتول با پرداخت دیه رضایت گرفته. ایشون حتی بعنوان همدست هم تحمل حبس قانونی را کرده و می بایست آزاد شود. در قوانین اسلام داشتن رابطه جنسی شرط سنگسار نیست بلکه گواهی همزمان 4 مرد که صحنه نزدیکی را به چشم خود دیده اند میتواند پایه صدور چنین حکمی باشد.

    پاسخحذف
  3. بشاش تو اون قانون اسلام

    پاسخحذف
  4. همه شما که حکم قطعی خداوند را زیر سؤال می‌برید؛ مخهدورالدم و شایسته اعدام هستید

    پاسخحذف