۱۳۹۳ مهر ۱۳, یکشنبه

گزارشی از آخرین وضعیت آقای کاظمینی بروجردی


بنا به اخبار رسیده از مریم موذن زاده نماینده آقای کاظمینی بروجردی به کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی صبح روز شنبه 12 مهر خانواده آقای کاظمینی بروجردی به زندان اوین مراجعه کرده و تقاضای دیدار با کاظمینی بروجردی را کردند. آنها عنوان کردند تا آقای بروجردی را نبینند به خانه نمی روند و در آنجا تحصن کردند. پس از گذشت ساعتها آنها موافقت کردند تا ملاقات کوتاهی صورت گیرد.

به گفته خانواده، آقای کاظمینی بروجردی را از محلی خارج از زندان اوین به محل ملاقات آورده اند که حدود دو ساعت از محل زندان اوین فاصله داشته است. این درحالی بوده است که آقای بروجردی با دست بسته و چشم بسته و بدن و صورتی شکنجه شده در داخل یک خودرو بسوی زندان آورده شده است و خانواده وضعیت جسمانی او را بسیار وخیم گزارش کرده اند.

خانواده او را با حالی بسیار وخیم و با وضعیت جسمی بسیار بد ملاقات کردند.

آقای کاظمینی بروجردی دراین دیدار پانزده دقیقه ای، به خانواده گفته است که مرا در یک سلول انفرادی قرنطینه قبل از اعدام، با دست و پای بسته در غل و زنجیر نگه می دارند و روزانه شکنجه های شدید میکنند و ایشان مصرانه تاکید بر نگرانی برای شاگردان و هوادارانشان داشتند که جانشان در خطر است.
ا
اصلان حسنلو Aslan Hasanloo
پس از این دیدار خانواده و بستگان آقای کاظمینی بروجردی به دادگاه وِیژه روحانیت واقع در خیابان مقدس اردبیلی مراجعه کرده و خواهان پاسخ گویی در مورد وضعیت ایشان شده اند.

این خانواده خواستار اقدام فوری سازمان های حقوق بشری برای جلوگیری از حکم اعدام ایشان شده اند

لازم به ذکر است که باتوجه به اینکه در هفته کذشته چند روز قبل از انتقال آقای کاظمینی بروجردی به مکانی نامعلوم دادستان موحدی در سلول وی در زندان اوین حاضر شده بود و شفا‌ها ایشان را به‌دلیل انتشار کتاب جدیدش تهدید کرد که به اتهام بدعت در دین برایش حکم اعدام درخواست می‌کند و اعدامش می‌کند، کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی نگران وضعیت وی می باشد و خطر اعدام وی توسط جانیان جمهوری اسلامی را به همگان می رساند .»

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

مریم موذن زاده نماینده کاظمینی بروجردی

مطالب پیشین :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر