۱۳۹۵ تیر ۷, دوشنبه

مرگ دو کارگر حین کار در( تهران )



به دلیل فقدان ایمنی در محیط کار، یک کارگر ۲۰ ساله افغانستانی بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد. همزمان جسد دومین کارگر حادثه انفجار شهران پس از ده روز از زیر آوار بیرون کشیده شد.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگ یک کارگر ۲۰ ساله افغانستانی در داخل یک چاه خبر داد.
سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این حادثه گفت: “ساعت ۱۸.۲۶ دقیقه عصر روز گذشته حادثه چاه در خیابان اتحاد به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند”.
وی گفت: “با حضور آتش نشانان در محله حادثه مشخص شد که در قطعه زمین بزرگی چند حلقه چاه برای ستون ریزی حفر شده بود و کارگران درون آنها مشغول کار بودند، ناگهان یکی از کارگران افغان که حدود ۲۰ سال سن داشت به دلیل گرمای هوا بی حال شده و به درون چاه سقوط کرده بود”.
ملکی با اعلام اینکه با مشاهده این حادثه بلافاصله همکاران وی وارد عمل شده و از نجات گران آتش نشانی برای نجات همکارشان کمک خواسته بودند، افزود: “آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه وارد چاه شده و جوان ۲۰ سال را از درون چاه بیرون آوردند”.
وی گفت: “متاسفانه مرگ جوان ۲۰ ساله از سوی تکنسین های اورژانس حاضر در محل حادثه تایید شد”.
سخنگوی آتش نشانی افزود: “محل حادثه از سوی نجات گران آتش نشانی ایمن سازی شد و محل برای مشخص شدن علت ماجرا به عوامل پلیس تحویل داده شد”.

جسد دومین قربانی حادثه انفجار شهران پیدا شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نوروزی دومین قربانی حادثه بامداد شهران از زیر خروارها خاک بیرون کشیده شد.
دومین قربانی حادثه شهران پس از ۱۰ روز تلاش عوامل مترو و شهرداری تهران از زیر خروارها خاک تونل متروی آبشناسان بیرون کشیده شد.
محسن نوروزی به همراه یک کارگر افغانستانی در پی انفجار خط لوله گاز در منطقه شهران زیر خروارها خاک تونل مترو آبشناسان مدفون شده بودند که جسد کارگر افغانستانی پس از چهار روز و محسن نوروزی پس از ۱۰ روز از زیر خاک بیرون کشیده شد.
حادثه انفجار لوله گاز شهران که صبح روز جمعه هفته گذشته رخ داد به جز تلفات جانی خسارات مالی فراوانی به جای گذاشت و زنگ خطر مدیت شهری را به صدا در آورد بطوری که شهردار اعلام کرد ۴۰۰ نقطه در تهران مانند شهران وجود دارد که هر لحظه امکان وقوع حادثه برای آن است.

Iman Nabi
ایمان نبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر