۱۳۹۳ فروردین ۴, دوشنبه

تایید خبر اعدام جمشید دانایی فرد در وبلاگ سازمان جیش العدل

اطلاعیه ای که سازمان جیش العدل در وبلاگ خود درج کرده حاکی از این است که متاسفانه گروهبان جمشید دانایی فرد توسط این گروه به دار آویخته شده



در این وبلاگ اینگونه آمده است که :

به نام عدل
 سازمان جیش العدل اعلام میدارد که یکی از پاسداران متعلق به رژیم را در راستای درخواست مردم ظلم دیده و مادران داغداراهل سنت اعدام نمود،و در منشور سازمان درج شده که سازمان در راستای ظلم زدایی بپاخواسته و در این باره هیچ گونه ظلمی را بر نمی تابد و واکنش نشان خواهد داد.
سازمان با هرگونه ظلم و زیادتی مخالف است و در راستای برچیدن ظلم بپاخواسته و اعدام گروهبان جمشید دانایی فر واکنشی به کنش های رژیم و جنایاتش در حق فرزندان اهل سنت می باشد.
 پاسدار گروهبان یکم جمشید دانایی فر در راستای اعلام قبلی سازمان مبنی بر قصاص خون شهید علی نارویی به دار آویخته شد.و جسد وی در قبال اجساد 50 تن از شهدای راه آزادی مبادله خواهد گشت.
 سازمان به رژیم هشدار میدهد که اگر تا 10 روز دیگر از این تاریخ به درخواست سازمان مبنی بر آزادی زندانیان اهل سنت اقدام نکند 1تن دیگرازپاسداران رژیم به دارآویخته خواهد گشت. بنابراین این ده روز پایان فرصت و چانه زنی است و خانواده های این پاسداران می توانند به تحصن در مقابل مجلس و دفتر ریاست جمهوری خواهان آزدی زندانیان اهل سنت در قبال آزادی فرزندانشان باشند.
سازمان جیش العدل
یکشنبه، 3 فروردین ماه 1393 برابر با 23-03-2014






 منبع خبر


 مطالب پیشین:

به غلط قلم را دار میزنید

نامه پدر شهرام وبهرام احمدی به محمد جواد لاریجانی وظریف

نه به اعدام خاموش رضا شهابی زندانی سیاسی و فعال کارگری دربند

 

 


۱ نظر:

  1. دوست عزیز سکس رو اصلاح کن نفر اول از سمت راست جمشید دانایی فره

    پاسخحذف