۱۳۹۳ فروردین ۱۱, دوشنبه

عدم حضور نسرین ستوده در اداره اطلاعات دزفول

رضا خندان همسر نسرین ستوده

همانطور که گفته بودم نسرین و میزبان عزیز ما در شهر اندیمشک به اداره اطلاعات دزفول احضار شده بودند. از آنجایی که این احضار تلفنی و غیر قانونی بود آنها به اداره اطلاعات نرفتند و بی خیال احضار شدیم و به جای آن رفتیم اسب سواری و ما بقی ماجرا ...






 دلیل احضار وی سخنان وی در محفل ادبی و بی ادبی آقای هالو بود :
من در چند ماه اخیر آزاد بودم. ما ظاهرا آزادیم. اما همیشه دلمان بین دو گروه است: [نخست] کسانی که در خانه‌های خودشان در حبس‌اند؛ خانم رهنورد، آقای موسوی و آقای کروبی. آن‌ها زندانیان وجدان‌اند. و همین‌طور زندانیان وجدان که در زندان‌های شهرهای مختلف ایران حبس خودشان را می‌کشند. آن‌ها نه تنها فعالان سیاسی هستند، بلکه بسیاری از آنان فعالان مدنی یا اقلیت‌های قومی، مذهبی و غیره را تشکیل می‌دهند. [به عبارت دیگر این افراد] اقلیت عقیدتی را تشکیل می‌دهند. من از بین هم‌بندان خودم، امروز که در جمع شما بودم گفتم شالی را بیندازم که یکی از اقلیت‌های مذهبی برای من بافته بود. گفتم این را به یاد آن‌ها بیاندازم و به جمع شما بیایم. یادمان باشد که دادرسی زندانیان وجدان، بدون رعایت قانون، در دادگاه‌های سری و با روش‌های امنیتی بوده است. همچنین حصر خانگی این سه عزیز هم از مصادیق بارز بازداشت خودسرانه است. پرونده همه وکلایی که بعد از انتخابات دستگیر شدند، (جا دارد از آقای عبدالفتاح سلطانی و جناب آقای سید محمد سیف‌زاده نام ببرم) را به درخواست لغو پروانه به دادگاه انتظامی دادند. دوستان عزیز، وکالت و احیای عدالت امانتی بود که از دیگران به ما رسیده بود، با پروانه یا بی‌پروانه ما این را به آیندگان خواهیم سپرد.  

مطالب پیشین:

 دو خواهر بهایی قربانی اقلیت ستیزی ستیزی در ایران شدند

تایید خبر اعدام جمشید دانایی فرد در وبلاگ سازمان جیش العدل

به غلط قلم را دار میزنید

 

 

۱ نظر:

  1. آفرین به این شیر زن که غیرت او بیشتر از مردهای پر ادعاست

    پاسخحذف