۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۵, پنجشنبه

جمهوری اسلامی بچرخ تا بچرخیم

ممانعت ﺍﺯ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﻃﺒﺮ ﺯﺩﯼ ﺑﺎ ﭘﺪﺭﺵ ﺣﺸﻤﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﻃﺒﺮ ﺯﺩﯼ
 
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﻭﺯ ﭘﺪﺭ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﺍﻧﯿﺎﻥ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺳﺎﻟﻦ 12 ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺭﺟﺎﯾﯽ ﺷﻬﺮ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪ ولی ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ جعفری دولت آبادی ﺩﺍﺩﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺍﻗﺎﯼ ﻃﺒﺮ ﺯﺩﯼ و خانواده وی از این ملاقات محروم شدند
 

فاطمه طبرزدی در صفحه فیسبوک خود اینچنین مینویسد: 
جمهوری اسلامی بچرخ تا بچرخیم
امروز به مناسبت روز پدر به خانواده های روشنفکر سالن 12 زندان رجایی شهر ملاقات حضوری دادند..اما... بعد ازخوندن اسامی که از طرف دادستانی ارسال شده بود گفتند اقای طبرزدی جزو کسانی است که ممنوع از ملاقات حضوری است... من که مثل همیشه پدرمحکم و با روحیه رو کابینی ملاقات کردم و از پشت میله ها با چشمام هزاران بار بوسیدمش.... ولی باعث شد یه فکرای جدیدی در مورد برخورد با حکومت بکنیم ... ترس از دست دادن چیزی رو نداریم....و خواهیم دید کیا از پا درمیان
 

حشمت الله طبرزدی، دبیر جبهه دمکراتیک ایران است و سابقه چندین بازداشت و بیش از ۱۰ سال زندان را در پرونده خود دارد؛ وی در ظهر روز ۷ دی‌ماه ۱۳۸۸ بازداشت و به ۹ سال زندان محکوم گردید



مطالب پیشین: 

آزادیهای یواشکی زنان

مرگ ، محصولی از جمهوری اسلامی اعدام

اکبر امینی دوباره، به پنج سال حبس محکوم شد

فریاد دادخواهی یک زندانی عقیدتی محکوم به اعدام

گرامی باد روز معلم آزاده،گرامی باد روز فرزاد کمانگر

 

 

 

 

۳ نظر:

  1. سلام. دوست خوبم .من دختری در داخل ایران هستم با تعدادی از دوستان که همه هم یک جور فکر نمی کنیم سایت خبری هشدار نیوز را راه اندازی کردیم .با افرادی مانند شما مشکل داریم . اگر واقعا در وبلاگ تون مناظره من با خودتون رو منتشر می کنید حاضرم برای اینکه ثابت کنم شما دارید اشتباه میکنید با شمام ناظره کنم ما هم در هشدار نیوز منتشر می کنیم اگر شما هم مارو مجاب کردید ما هم حتما معترف می شیم شما راست می گید منتظریم در بخش تماس با ما هشدار نیوز اطلاع بدید تا ادامه رو توضبح بدیم ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود به شما و دوستان شما . من متوجه این موضوع نشدم ، که شما و دوستانتون با افکار من مشکل دارید یا اینکه من وامثال من مشکلی برای شما و دوستانتون ایجاد کردیم.
      اگر مسئله اختلاف عقیده است پس خیلی مهم نیست بهر حال اجتناب ناپذیره
      ولی اگر من و امثال من برای شما مشکل ساز شده ایم لطفا بیشتر توضیح دهید
      شاد باشید
      اصلان

      حذف
  2. دختر خانم هشدار نیوز یا شما هم مانند حزباللهی ها صاحب منافع شدی یا خودت را به نفهمی زدی.نگاهی به دور و بر خودت بینداز ببین اوضاع چگونه است. فقر گسترده بیکاری 10 میلیونی فساد گسترده پارتی بازی ورشوه در ادارات و از بین رفتن عمدی محیط زیست بدست رژیم این موضوعات را اضافه کن به به فنا رفتن اخلاق در جامعه همه جای کشور در بست افتاده به دست پاسدارها به هیچ کس اجازه نمی دهند به جز باند خودشان هیچ فعالیت اقتصادی و حتی علمی انجام بده تمامی استخدام های دولتی بر مبنای پارتی بازی و بکارگیری فرزندان پاسدارها و... شده بدون توجه به شایستگی های علمی وفنی همه خودی هاشون را بدون آزمون به دوره های دکترا می فرستند امثال شما هم مادامی که برای رژیم خطر ندارید اجازه فعالیت بهتون داده میشه فکر کنم ستار بهشتی یادتون هست یا دهها وبلاگ نویس که یا زیر خاک اند یا توی زندان ویا آواره کشورهای دیگه از خواب بیدار شین قبل از اینکه ایران مثل سوریه شود وسرانجام تجزیه

    پاسخحذف