۱۳۹۵ مرداد ۲۸, پنجشنبه

اعدام دو زندانی در ملاعام در بندرعباس



صبح امروز دو زندانی در ملاءعام در بلوار ساحلی بندرعباس به دار آویخته شدند.

دو  زندانی متهم به «تجاوز به عنف» صبح امروز (۲۷مردادماه سال ۱۳۹۵) همزمان با طلوع آفتاب در ملاءعام  و در بلوار ساحلی بندرعباس  روبروی مجتمع تجاری ستاره جنوب این شهرستان به دار آویخته شدند.
این دو متهم با نام های اختصاری (م پ) ۲۸ ساله و (ع –الف )۲۵ ساله که به اتهام «تجاوز به عنف، آدم ربایی و سرقت» به اعدام محکوم شده‌ بودند، راس ساعت۸ صبح امروز در ملاء عام  و در بلوار ساحلی بندرعباس به دار آویخته شدند.
این مجرمان در ششم دیماه سال۱۳۹۳ و در شهرستان پارسیان واقع در غرب استان هرمزگان پس از شکایت خانمی مبنی بر آزار و اذیت و تعرض وحشیانه  با دستور مقام قضائی، از سوی  نیروی انتظامی این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از دستگیری به منظور طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
در ادامه روند رسیدگی، دستگاه قضائی شهرستان پارسیان و نیروی انتظامی با بازجویی از دو متهم که دارای نسبت فامیلی هستند در کمترین زمان ممکن با تکمیل پرونده، ان را به دادگاه فرستادند.
پس از تشکیل پرونده و به علت «وجود شاکی خصوصی به اتهام تجاوز به عنف، سرقت و آدم ربایی،» از سوی دادستان به عنوان مدعی العموم، اشد مجازات برای مجرمین تقاضا شد. پس از صدور احکام درخواست شده برای آنان توسط دستگاه قضایی استان و تأیید در شعبه پانزدهم از دیوان عالی کشور، این افراد به اعدام در ملاءعام محکوم شدند و حکم آنها صبح امروز اجرا شد.

Iman Nabi
ایمان نبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر