۱۳۹۵ دی ۲۸, سه‌شنبه

نه به شلاق




نه به شلاق 


جمهوری اسلامی یک حکومت ارتجاعی متکی ومتعهد به اجرای قوانین و احکام ضد حقوق بشری است .
شلاق ,اعدام,سنگسار,تجاوز وزن ستیزی جزو ارزشهای این حکومت است .
ضدیت با مدرنیسم ,باآزادی و شادی انسان جزء تفکیک ناپذیر اعتقادات رژیم است.
رژیم آخوندی روزمره مشغول اجرای احکام شنیع اعدام ,شلاق و شکنجه در جامعه و در درون زندان ها است .
دولت آدمکش جمهوری اسلامی از همان روز به قدرت رسیدنش تا کنون شلاق ,شکنجه و اعدام را در سطح وسیع به عنوان ابزارهای مهم و کلیدی ارعاب جامعه بکار گرفته و بیوقفه علیه کارگران ,زنان,جوانان و آزادیخواهان و مخالفان سیاسی اش به اجرا در آورده است .
رژیم آخوندی دشمن آزادی و انسانیت است و هنگامی که پای منافع نظام در میان باشد به هر عمل جنایتکارانه ای دست میزند.

اعتراض ومبارزه کارگران برای بهبود شرایط زندگی ,برای افزایش دستمزد,علیه بیکاری و برگزاری جشن و شادی جوانان و سایر اقشار جامعه به صورت جمعی و فردی نه تنها جرم نیست ,بلکه حق است و جزو حقوق اولیه کارگران و مردم است ,اما در نظام آخوندی ایران جرم محسوب میشود ,و با احکام شنیع و قرون وسطایی روبرو میشود .

اجرای حکم ارتجاعی شلاق به خصوص در ملاءعام در شرایط فعلی برای مرعوب کردن و ایجاد وحشت در درون جامعه است .
روشن است که جمهوری اسلامی بدون این اعمال شنیع و قرون وسطایی و نفرت انگیز قادر نیست به حیات خود ادامه دهد .
رژیم غاصب ایران از طریق این اعمال وحشیانه میخواهد این پیام را به جامعه بدهد که هر اعتراضی با خشونت نیروهای نظامی روبرو میشود و شلاق نیز در ملاءعام در کنار مجازات اعدام برای حفظ اقتدار نظام بکار گرفته میشود .

رژیم در بحران و بن بست کنونی دور جدیدی از سرکوب کارگران ,زنان و جوانان را شروع کرده است و تقابل با هر جلوه ای از هنر و موسیقی که فضای شاد و مغایر با فرهنگ رژیم باشد را در دستور خود قرار داده است.

خشونت و اجرای احکام ضد حقوق بشری برای عقب راندن و مرعوب کردن جامعه است ,هر چند رژیم در موقعیتی نیست که بتواند جامعه را مرعوب کند و ملت ایران هم نشان داده اند که تسلیم نمیشوند و هر روز شاهد اعتراض های گسترده در جامعه هستیم که نمونه بزرگ و بارز آن را در روز 7 آبان در پاسارگاد شاهد بودیم .

و با وجود این اعتراض ها جمهوری اسلامی تنها راه بقای خود را در سرکوب و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه می بیند .

مجازات با شلاق یک پدیده شنیع و قرون وسطایی است .چندی پیش یکی از دختران جوان سرزمین ما در شهر مشهد را که 28 سال بیشتر سن نداشت را به جرم شرکت در یک مهمانی مختلط حدود 80 ضربه شلاق زدند ,و این عمل شنیع در حالی صورت گرفت که قاری قران محبوب رهبر (سعید طوسی)به جرم لواط و با داشتن شاکیان خصوصی دستور منع تعقیب میگیرد و آزادانه زندگی میکند .

و یا میبینیم که آخوندهای مرتجع که در بالای منبر مردم را به قول خودشان امر به معروف و نهی از منکر میکنند,خود همان منکر را در خلوت انجام میدهند ,که نمونه ای که به تازگی افشاء شده آخوندان شجونی و فلسفی است که هر دو واعظ منبر بودند که به اصطلاح مردم را ارشاد میکردند ,به توسط صدای آمریکا افشاء شدند که با طرح ساواک با زنی که فکر میکردند شوهر دارد رابطه نا مشروع برقرار کرده بودند ,(واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند ).


مجازات با شلاق یک پدیده شنیع و قرون وسطایی است.مردم نباید نظاره گر این عمل ضدبشری و ارتجاعی توسط جمهوری اسلامی باشند 
باید جلوی این بربریت را گرفت ,نباید اجازه داد جمهوری اسلامی بیش از این دست به تحقیر جوانان ,زنان و کارگران بزند .

برای جلوگیری از تکرار چنین اعمال وحشیانه ای باید متشکل شد و کل سیستم قضایی فوق ارتجاعی را همراه با حکومت آخوندی کنار گذاشت .
نه به شلاق ,نه به شلاق و در یک کلام نه به جمهوری خود ساخته آخوندی .
به امید آزادی ایران

















هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر