۱۳۹۲ آذر ۱۷, یکشنبه

اسماعیل برزگری باز هم به انفرادی منتقل شد

اسماعیل برزگری در چهل سومین روز از اعتصاب غذا برای دومین بار طی ۱۰ روز اخیر به سلول انفرادی بند ۲۴۰ منتقل شد.
به گزارش هرانا  ظهر روز شنبه ۱۶ آذر ماه اسماعیل برزگری از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین که مدت ۴۳ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد برای دومین بار طی ۱۰ روز اخیر به سلول انفرادی در بند ۲۴۰ منتقل شد.

پیش‌تر مسئولان زندان به دلیل تداوم اعتصاب غذا وی را به سلول انفرادی منتقل کردند که در آنجا پس از مذاکرات صورت گرفته از سوی مسئولان زندان از جمله معاون زندان آقای جواد مومنی با ایشان و قول رسیدگی و پیگیری خواسته‌های وی، اسماعیل برزگری با پایان دادن به اعتصاب خود موافقت کرد، اما پس از انتقال به بند عمومی و عدم عمل به وعده‌های داده شده از سوی مسئولان وی تداوم اعتصاب غذای خود را اعلام نمود که در نتیجهٔ آن ظهر امروز تحت عنوان مراجعه به اجرای احکام و گفتگو با رئیس اجرای احکام آقای نصیرپور به سلول انفرادی منتقل شد.

این در حالی است که طی هفته‌های گذشته بیش از ۴۰ نفر از زندانیان سیاسی زندان اوین بند ۳۵۰، نسبت به وضعیت سلامتی اسماعیل برزگری به مسئولان قضایی و زندان هشدار دادند.

به گواه هم بندیان برزگری، شب گذشته ایشان در وضعیت بسیار نامناسب جسمی و روحی قرار داشت و انتقال مجدد وی به سلول انفرادی موجب نگرانی جدی آن‌ها نسبت به سلامتی اسماعیل برزگری شده است.

اسماعیل برزگری دندان‌پزشک و موزیسین آذربایجانی که محکومیت ۷ سال حبس خود را در زندان اوین می‌گذراند، از تاریخ ۳ آبان ماه سال جاری در اعتراض به عدم دادرسی عادلانه و نیز محرومیت از مرخصی استعلاجی در اعتصاب غذا بسر می‌برد.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر