۱۳۹۲ آذر ۱۴, پنجشنبه

شرایط وخیم جسمی حسین رونقی و ادامه بی‌توجهی مسئولین

حسین رونقی ملکی که از شرایط جسمی وخیمی رنج میبرد کماکان با بی‌توجهی مسئولین نسبت به روند درمانی خود روبروست، وی از ملاقات با وکیل خود نیز محروم است.
 حسین رونقی ملکی که کمی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سال جاری و زمانی که در مرخصی درمانی خود بسر میبرد با نیمه کاره ماندن روند درمان‌اش به زندان فراخوانده شد، هم اکنون در شرایط نگران کننده‌ای بسر میبرد و از امکانات درمانی مناسب محروم است.
وضعیت جسمانی حسین رونقی ملکی در شرایط وخیمی است. سوزش ادرار، تکرار ادرار و اخیراً خون ریزی گوارشی و... مشکلات او را تشدید کرده است. در همین حال فشارهای بازجویان افزایش یافته به حدی که حتی مانع ملاقات وکلیش با وی هستند و تهدیدهای آنان موجب نگرانی بستگان حسین است.
پدر وی در خصوص درخواست مرخصی استعلاجی حسین رونقی اعلام نمود: "دادستان دستور بررسی مرخصی حسین را صادر کرده است ولی بازجویان کماکان با اعمال فشار مانع آزادی او هستند."
حسین رونقی ملکی از مسئولان کمیته ایران پراکسی که بنا به رای دادگاه انقلاب، به تحمل ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است، از آذرماه سال ۱۳۸۸ تاکنون در زندان به سر می‌برد.



هرانا 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر