۱۳۹۲ آبان ۱۱, شنبه

نگذاریم که قلبشان از تپش باز ایستد

نامه 25 نفر از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر در ارتباط به عدم  رسیدگی به زندانیان سیاسی بیمار:

زندانیان سیاسی و عقیدتی‌ که از بیماری‌های مختلف در رنج و عذاب هستند و تلاش و پیگیری جهت آزادی و کاستن آلام آن‌ها همواره در اولویت کاریه فعالان سیاسی و حقوق بشری بوده است.

اهمیت این مساله و از آنجا ناشی‌ می‌شود که این زندانیا‌ن علاوه بر تحمل احکام ظالمانه می‌باید درد و رنج و بیماری را نیز تحمل نمایند و این رنج مضاعف با محدود بودن امکانات بهداشتی و درمانی و دارویی در پاره‌ای موارد ابعاد مصیبت واری به خود می‌گیرد.

مرگ زنده یاد هدی صابر، محسن دکمه‌چی‌، افشین اسانلو و ... در گذشته نه‌چندان دور گواه این مدعاست، نقطه اوج نگرانی‌ و این تأسف آنجائی است که برخی زندانیان سیاسی و عقیدتی‌ همچون آقایان امان الله مستقیم، ماشالله حائری و ... علی رغم داشتن مجوز عدم تحمل کیفر از پزشکی قانونی مجبور به گذراندن ایام در شرایط سخت زندان می‌باشند، که انتظاری می‌رود مسئولان ذیربط با نگاهی‌ انسانی‌ همراه با تدبیر و عقلانیت مقدمات آزادی این عزیزان را فراهم نمایند.

ما جمعی‌ از زندانیا سیاسی عقیدتی‌ زندان رجای شهر کرج ضمن حمایت از کمپین نجات بیماران از دیگر تلاشگران سیاسی و حقوق بشری نیز در خواست می‌نمایم در این زمینه اقدامات انسان دوستانه خود را افزایش بخشند.
آری نگذاریم که قلبشان از تپش باز ایستد.
۱- عفیف نعیمی
۲- بهروز توکلی
۳- وحید تیزفهم
۴- سعید رضایی
۵- لقمان مرادی
۶- کامران رحیمیان
۷- کیوان رحیمیان
۸- عزیز سمندری
۹- آیت مهر علی‌‌بیگلو
۱۰- لطیف حسنی
۱۱- کورش زیاری
۱۲- فرهاد سهندژ
۱۳- فواد سهندژ
۱۴- سیامک صدری
۱۵- فرهمند سنائی
۱۶- فرهاد صدقی
۱۷- شاهرخ طائف
۱۸- رامین زیبائی
۱۹- شاهین نگاری
۲۰- کمال کاشانی
۲۱- میثاق یزدان‌نژاد
۲۲- جعفر اقدامی (شاهین)
۲۳- ناصح یوسفی
۲۴- افشین با ایمانی
۲۵- عباس بادفر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر