۱۳۹۲ آبان ۱۴, سه‌شنبه

احمد رحمانی: فقر، فلاکت، اختناق، بازداشت و اعدام هر روز بیشتر از دیروز

ساعات اولیه بامداد امروز دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ شیرکو معارفی زندانی سیاسی محکوم به اعدام, به سلول انفرادی منتقل شده و ساعتی پس از آن اعدام شد. یک نفر از خانواده این زندانی سیاسی خبر اعدام وی را تایید کرد و گفت که مقابل زندان سقز هستیم و منتظریم که جنازه را تحویل بگیریم.
هر روز که میگذرد جمهوری اسلامی یک پله به سرنگونی و سقوطش نزدیک میشود و به همین منظور تقلایش برای ماندن هم بیشتر، و می کوشد تا با اختناقیزه کردن فضای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جامعه بتواند رو پله های آخر جای پایی باز کند تا بقایش را هر چند صباحی کم، باز تولید کند. جمهوری اسلامی با چپاول ثروت جامعه و تحمیل برده وارترین شکل زندگی بر مردم ایران و سلب امنیت و آسایش اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جامعه میلیونی و برای زهره چشم گرفتن از مردمی که خواهان این نظام نیستند، دست به کشتار زندانیان در بند کرده است. جنایت های رژیم اسلامی حد و مرز نمی شناسد و از سر استیصال و بی افقی و بحران های سیاسی و اقتصادیش این جنایات را انجام میدهد تا قداره گی و ددمنشی اش را برای بایکوت سرنگونی طلبان به نمایش بگذارد.



در این شرایط سونامی آدمکشی دولتی هر روز انسان های بی گناه را در برزخ های جمهوری اسلامی بر سر جوخه های دار می برد و دسته دسته و یا تک تک در نقاط مختلف ایران جانشان را می گیرد و به بند می کشد. هفته پیش بود که ١٨ نفر اعدام شدند و در این هفته نیز ده ها نفر دیگر نیز به اعدام محکوم شده اند و صدها زندانی سیاسی دیگر در زندان های جمهوری اسلامی بخاطر بیماری و نبود دارو و امکانات پزشکی و بهداشتی هر روزه صدها بارمرگ تدریجی را تجربه میکنند. جمهوری اسلامی حتی در زندان هایش نیز از سایه این اسرای دربند و آرمان هایشان میترسد و به همین اعدام و زندانی کردن فعالین سیاسی و کارگری و غیره بسنده نکرده و با نصب بوبین های پردازش امواج های سرطان زا در زندان ها (و حتی در بخش های از مناطق شهر تهران به گفته رسانه ها) در مبتلا شدن زندانیان به بیماری های صعب العلاج پیشتاز جنایت بوده است.
ما از این تریبون از همه انسان های آزاده و مدافع حقوق انسان میخواهیم که در کمپین ها و آکسیون اعتراضی شرکت کنند، ازکسانی که تا الان به هر علتی در این حرکت های اعتراضی شرکت نکرده اند میخواهیم که این " حمایت سکوت " رابشکنید و به ما ملحق شوید تا هر چه بیشتر جمهوری اسلامی را در سطح جهانی منزوی تر کنیم . امروز اگر "گلپری پور ها، معارفی پورها، ستار بهشتی ها و فرزاد کمانگر ها" را کشتند شاید فردا هم نوبت عزیزان ما باشد. پس با ما باشید و صدای زندانیانی باشید که چشمشان به یاری و همصدایی ما دوخته اند. با ما باشید که چنین رژیم سفاکی فقط با اتحاد و انسجام قوای انقلابی ماست که باید به زیر کشیده شود. الان زمان همصدایی ماست برای سرنگونی دیکتاتوری اسلامی!
روزنه 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر