۱۳۹۲ آبان ۲۹, چهارشنبه

نامه زانیار مرادی از زندان: اين بار بايد خبر لغو حکم اعدام ما را بشنويد و جشن بگيريد!

به دوستان و هم سن و سالهايم در کردستان! به جوانان در همه جاي ايران و جهان!

به اميد اعلام لغو حکم اعدام ما و برگزاري جشن نجات ما از چوبه دار!

از کردستان ايران و همچنين شهرهايي از کردستان عراق و ترکيه و از شهرهاي مختلف در سراسر جهان خبر ميرسد که براي نجات جان من و لقمان مرادي هم پرونده اي من ٬ تلاش ميکنيد. از دوستانم در سراسر ايران و جهان دعوت ميکنم٬ به تلاشهاي خودشان گسترش دهند. اين بار بايد خبر لغو حکم اعدام ما را بشنويد و جشن بگيريد!

خبر ميرسد که در شهرهاي مريوان و بانه٬ سردشت و سقز و سنندج و سلماس و پيرانشهر و ... عکسهاي ما را بر در و ديوارها نصب کرده و در دانشگاههاي مختلف در شهرهاي کردستان اين عکسها در ديوارها نصب شده است. شما جوانان ميگوييد و ميخواهيد که حکم اعدام ما را لغو کنند. اين اخبار به من و لقمان دلگرمي زيادي ميدهد٬ چرا که هيچ کس نميتواند درک کند٬ زندگي زير سايه چوبه دار چقدر وحشتناک است! اين زندگي را براي هيچکس و هيچ جواني آرزو نميکنم.

شنيدم بر پلاکاردي نوشته بوديد مگر اينها چه ميخواستند جز آزادي و برابري ٬ بله مگر ما چه گفتيم و چه خواستيم جز يک زندگي آزاد و لذت بردن از زندگي ٬ عزيزانم٬ رفقايم٬ براي نجات ما هر چه ميتوانيد انجام دهيد٬ من به زندگي لبخند ميزنم٬ ما به زندگي لبخند ميزنيم و نميخواهيم اين زندگي را از ما بگيرند.

زانيار و لقمان مرادي – رجايي شهر کرج
باز تکثير از کميته بين المللي عليه اعدام
۲۰ نوامبر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر