۱۳۹۲ آبان ۲۶, یکشنبه

علیرضا (اعدامی زنده شده) موفق به دیدار خانواده اش شد

علیرضا مرد اعدامی 37 ساله که از مرگ به زندگی بازگشته است، روز گذشته توانست سرانجام با خانواده‌ی خود دیدار کند و فرزندان و همسر خود را در آغوش بگیرد.
برادر علیرضا که با ایسنا گفتگو می‌کرد درباره‌ی این دیدار گفت: «سرانجام شرایط روحی برادرم و خانواده به حدی رسید که توانستیم او را ببینیم و با هم صحبت کنیم. لحظه‌ی بسیار سختی‌ بود. دست و پایم می‌لرزید و نمی‌توانستم جلو بروم. وقتی ما را دید گریه کرد. البته اول بچه‌ها و همسرش به دیدارش رفتند، علیرضا آغوشش را باز کرد و بچه‌ها را بغل کرد و گریست. او فقط خدا را شکر می‌کرد. وقتی که ما بالای سرش رفتیم بعد از اینکه همدیگر را در آغوش گرفتیم و گریه کردیم چیزی نپرسیدم، می‌ترسیدم از او بپرسم چه شده است اما خودش گفت خیلی سخت بود، مرتب می‌گفت خدا را شکر. خیلی سخت گذشت».
در ادامه‌ی این گزارش آمده است که به دلیل فشار وارد شده به حنجره‌ی علیرضا در اجرای مراسم اعدام، او به سختی می‌تواند صحبت کند و دکترها به او توصیه کرده‌اند که برای بهبود حنجره‌اش فعلن از صحبت کردن خودداری کند.
این گزارش به نقل از خانواده‌ی علیرضا می افزاید:«وضعیت جسمانی او خوب است. راه می‌رود. غذا می‌خورد و کارهای شخصی‌اش را خودش انجام می‌دهد. می‌تواند صحبت هم بکند اما به خاطر فشاری که به حنجره‌اش وارد شده هنوز صدایش خوب نشده و مثل آدم سرماخورده که صدایش گرفته، صحبت می‌کند. دکترها گفته‌اند به خاطر حنجره‌اش بهتر است زیاد صحبت نکند، با این حال وقتی بچه‌هایش را دید آنقدر هیجان‌زده شد که نتوانست آرام بگیرد و بارها آنها را بوسید و خدا را شکر کرد. هنوز شوکه‌ است و نتوانسته صحنه اعدام را فراموش کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر