۱۳۹۲ آذر ۶, چهارشنبه

نه به اعدام خاموش زانیار مرادی

زانیار مرادی زندانی سیاسی محکوم به اعدام بیش از مدتهای طولانی که از ناحیه ستون فقرات احساس درد می‌کند با ممانعت مسئولین در اعزام به بیمارستان مواجه شده است.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، زندانی سياسی کرد زانيار مرادی که هم اکنون در زندان رجایی شهر کرج، محبوس است، در وضعيت جسمی خطرناکی به سر می برد. اين زندانی بر اثر شکنجه های شدید دچار شکستگی مهره کمر شده و بايستی تحت عمل جراحی قرار گيرد، اما مسئولان زندان از اين کار ممانعت می کنند.
یکی از هم بندیهای این زندانی سیاسی محکوم به اعدام به " کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی " گفت که وی هم اکنون در زندان رجایی شهر کرج، محبوس است، و در وضعيت جسمی خطرناکی به سر می برد. بطوری که این زندانی سیاسی در 24 ساعت به زور می تواند یک ساعت را بخوابد و همواره از درد به خود می نالد ، نامبرده ضمن اشاره به اینکه زانیار بر اثر شکنجه های شدید دچار شکستگی مهره کمر شده و بايستی تحت عمل جراحی قرار گيرد، اما نهادهای امنیتی و مسئولان زندان از اعزام وی به بیمارستان ممانعت می کنند. و به این زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام اعلام کرده اند که باید بطور شخصی هزینه بیمارستان و عمل خود را بپردازد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر